Tar imot telefonsamtaler, og viderekobler dem til andre telefoner basert på valg i menyen. Kunder kan velge å snakke med forskjellige avdelinger.
Når du er opptatt eller telefonen er ubemannet, sendes kunden til en telefonsvarer for å legge igjen en beskjed. Voicemail sendes til tin e-post eller prosjektstyringssystem for håndtering.
Telefonsentralen kan settes åpen på hvilke dager man vil og hvilke tidspunkt. Når telefoner er ubemannet, sendes kunder til svarer
Velg ditt eget telefonnummer eller skaff et nytt. Når kunder ringer telefonnummeret ditt blir de presentert med en meny hvor de blir videresendt til den rette avdelingen for håndtering. Enklere blir det ikke.
Ditt firma får et eget telefonnummer. Når kunder ringer telefonnummeret får de presentert en opplest meny over valg du du bestemmer. Basert på valget innringeren velger, blir den satt over til et korresponderende telefonnummer.
Systemet støtter de fleste VoIP klienter.
Dette er ikke noe problem. Vi kontakter deg for å enten overføre SIM eller eierskap over til oss.
Du kan enten lese dem inn selv, eller få noen du kjenner med telefonstemme til å gjøre det. Det er helt opp til deg.